Skip to main content
A- A A+

sitemap 1

phonebook

faq 6

call 2

feedback 1

Statistik Aplikasi Atas Talian

Statistik Aplikasi Atas Talian Majlis Daerah Bachok Bandar Pelancongan Islam 2022 *Statistik Aplikasi Atas Talian MD Bachok dikemaskini setiap setahun sekali. Harap maklum..* SISTEM              BULAN JAN FEB MAC APR MEI JUN JUL OGOS SEPT OKT NOV DIS JUMLAH Sistem Maklumbalas (FMS) 0 1 2 3 0 1 2 2 2 0 0 0 13 Sistem ePBT 25 34 30 28 45 39  45  41  32  0  0  0  453                             OSC...

Continue reading

Pencapaian Piagam Pelanggan

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Majlis Daerah Bachok dikeluarkan secara tahunan Pencapaian Piagam PelangganMajlis Daerah Bachok Bandar Pelancongan Islam Di bawah adalah Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Majlis Daerah Bachok bagi tahun 2023. pdf Unit Projek dan Teknikal (75 KB) pdf Unit Perancangan dan Bangunan (57 KB) pdf Unit Pusat Setempat (227 KB) pdf Unit Penilaian dan Cukai Pintu (62 KB)      

Continue reading

Piagam Pelanggan

Majlis Daerah Bachok Bandar Pelancongan Islam akan memberikan perkhidmatan yang cekap, cepat dan berkesan kepada pelanggan berasaskan nilai-nilai jujur, ikhlas, bersih, adil dan amanah berteraskan konsep kerja sebagai suatu ibadat A.   Jabatan Khidmat Pengurusan 1.    Melayan pertanyaan pelanggan dalam masa - 5 minit2.    Menerima sebarang aduan pelanggan secara bertulis - 5 minit3.    Menerima aduan pelanggan melalui telefon - 5 minit.4.    Menjawab panggilan telefon – 10 saat.5.    Melayani setiap pertanyaan...

Continue reading